葉潔馨
葉潔馨

有食神!

發佈時間: 2021/03/17

有食神!

周六下午老友Louisa來電,說要來吃晚飯,但叫我不用安排Maria煮餸,只是千叮萬囑要我準備好靚酒!到底這位鬼主意多多的朋友搞乜鬼呢?

Louisa傍晚來到我家,拿出幾個玻璃瓶放在飯枱上……嘩!原來是醉蝦、醉鮑魚和醉花螺!又拿出幾個盒子,裏面裝有牛𦟌牛脷、醉雞胸及雞翼,賣相全部十分吸引!

連忙倒酒,然後急不及待品嘗美食,3樣海鮮都鮮味十足,花雕香味四溢。

「唔係你煮啩?」我問Louisa。

「梗係唔係我煮啦!係『久城廚房』!」

Louisa話老闆Tony每朝早7點,就會到街市選購最新鮮海產,回到工場仔細清洗後會先浸雞湯,再浸花雕,而花雕更是選用名貴的陳年花雕,難怪這麼香!

之後再試牛𦟌和牛脷,沒有誇張,真是好味到耳仔都識郁!可惜這味秘製美食是由Tony的家姐以自家研製的醬汁滷製而成,想叫Maria偷師都無從入手!

平時吃雞翼大多沒有雞味,但今日嘗到這味醉雞翼卻神奇地雞味十足,兼且非常入味,雞胸亦相當滑溜,我平時從不吃雞胸肉,都忍不了口!

疫情令我更常幫襯網店,安坐家中品嘗美食。這次食神到,下次宴客我都會幫襯!

(本欄逢周三刊登)

撰文: 葉潔馨 資深廣播人,現為公關公司總裁
欄名: 一匡絮語