陳淑蘭
陳淑蘭

投資考眼光

發佈時間: 2021/04/01

投資考眼光

出得嚟賺,預咗要還。去年底股海猶如水上樂園,差唔多每日都令人情緒高漲。我身邊嘅朋友話連我呢個無知婦孺每日都股不離口,得得戚戚,睇怕金融風暴應該不遠矣。

過完農曆新年後,我不知不覺由水上樂園衝咗入去風高浪急嘅大海中,開始感受到驚濤駭浪嘅刺激!正所謂贏粒糖輸間廠,此話必然有好多人言中,好彩,我仲未。因為我係一個超級保守同孤寒嘅投資者。我愛上股票,係因為我鍾意證明自己嘅想法,賭自己嘅眼光。例如之前去超市,見到嗰隻罐頭湯,點解時時都唔減價?佢隻股票應該唔錯,於是當我買咗而賺咗錢,好開心之餘,抵償返我喺超市買佢嘅產品無折扣。

去年底當各科技股大放異采時,臨近農曆新年,家家戶戶都去街市買多啲豬牛羊做節,於是我就去搵乜嘢股票同買餸有關聯,結果搵到「中糧家佳康」(01610),買入價2.82元,年初一前佢升到3.15元,我賺到少少就放咗。過完年後,佢飈升到6蚊。雖然搵少好多錢,但係我無唔開心(就假嘅),不過確認咗我自己嘅眼光,就令自我感覺好返啲啦。

環境、社會、政府管治係買股票其中嘅法則,我覺得我算係有呢啲sense,但技術欠奉,正如股神巴菲特嗰句︰「別人恐懼時,你要貪婪;別人貪婪時,你要恐懼。」咁即係幾時應該貪婪?幾時要恐懼呢?我完全唔識,就算嗰啲乜鬼陰陽燭、20天綫、頭肩頸係乜?我都唔識。

不過唔緊要,最緊要我識投資達人黃德几,佢除咗喺電視台、電台、網上媒體主持財經節目,亦喺報章雜誌撰寫專欄,教授理財心得,我即刻搵佢求教。真係搵啱人,因為佢亦有擔任企業培訓及投資課程,佢喺5月會有一個《Finance事Up投資課程》,我梗係立即報名,為我嘅貪婪做好技術準備,一於做個股海乘風破浪嘅大媽!

蘭子提提大家︰投資涉及風險,切勿沉迷賭博!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭