陳淑蘭
陳淑蘭

兒時美味回憶

發佈時間: 2021/06/24

兒時美味回憶

前幾日喺上環行經一間舊式麵包舖,見到水泡餅、花塔餅同光酥餅,兒時回憶即時湧晒出嚟。一次過買晒佢哋,即刻走去送畀同我咁上下大嘅老鬼自己友,一齊話當年。

細個食呢啲食物時,通常都喺快樂嘅場合享受,所以而家有機會再食呢啲食物,不只是味覺享受,而是開心滋味在心頭。既然開始回憶之旅,咁我就繼續沉醉喺細路仔時代懷念嘅所有食品。

夏天當然唔少得雪糕、雪條、汽水之類。屋企附近有間辦館,最鍾意去拉開佢哋嗰啲用冰水裝住嘅汽水櫃,慢慢扮揀汽水,其實係將大半隻手浸入啲冰水度歎,又爽又過癮,之後就攞我最愛嘅綠寶橙汁汽水。而家偶然都有機會見到盒裝綠寶,但味道同細個飲嘅樽裝完全唔一樣,所以呢隻味只能喺回憶中回味。

另一隻朱古力雪條,美國雪山雪糕Mountain Cream,又係而家搵唔番、食唔到。你哋有無印象呢?佢隻朱古力雪條唔係好濃,咬落去個質感,硬過雪糕但軟過其他雪條,通常我都係一啖一啖咬住食,而家仲記得佢哋個廣告︰「美國雪山雪糕Mountain Cream,食到心都甜!」今時今日,諗到呢隻味真係心都甜。

講到朱古力,小朋友一定鍾意食朱古力啦,記唔記得麥麗素?佢同麥提莎好似,分別就係麥提莎用真正的牛奶朱古力,而麥麗素用代可可脂,所以價錢平啲,細個時就會揀麥麗素,正如佢嘅英文名,「Mylikes」!另外兩款朱古力又係有美好回憶,因為通常食親佢哋,都係人哋過新年送嘅禮盒裝︰金盃朱古力同花街朱古力。兩款朱古力嘅包裝紙,食完用嚟夾喺書本度做書簽,所以上堂時候,本書都充滿住朱古力味,令我上堂時候特別肚餓。

以上嘅食物只係好多分之一,講下都興奮。對於我所講食品,你又有無同我一樣嘅回憶呢?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭