陳淑蘭
陳淑蘭

熟齡哥哥姐姐綜藝節目

發佈時間: 2021/08/26

熟齡哥哥姐姐綜藝節目

內地綜藝節目真係好有諗頭,不得不從心讚句︰好嘢!

《乘風破浪的姐姐》係一個將30至50歲以上女性,幫佢哋擺脫年齡束縛,打破標籤定義,鼓勵女性就算踏入熟齡之路,都要勇敢追夢嘅綜藝節目。節目中承載探討好多話題,比如年齡焦慮、職業困惑、自我個性、人生選擇等,幾乎每個女藝人都會面臨年齡和職業發展的困惑期,節目藉住幫各位姐姐組成她們從未試過的女團形式,搵番蹦蹦跳跳嘅青春感。但三個女人一個墟,睇到咁多女人嘅爭執、爭風呷醋真係好有娛樂性,因此《乘風破浪的姐姐》系列好受歡迎。

揾啱方向,梗係咪畀佢停。食住條水,睇完「姐姐」即刻炮製「哥哥」,於是《披荊斬棘的哥哥》面世了!

節目召集咗33位出道多年嘅男藝人,包括有資深音樂人、音樂大佬外,仲有獨立樂團、Rap歌手、鋼琴家、藝術家等等。

《披荊斬棘的哥哥》似乎係更專業嘅音樂節目,亦有唔少回顧同懷舊感覺,亦畀到哥哥們喺各自領域中自由發揮。如果《乘風破浪的姐姐》係勉勵姐姐們勇往直前,咁《披荊斬棘的哥哥》就係畀番大家有回首眺望嘅感覺。

當然呢班哥哥中,仲有好多位我哋嘅「香港仔」哥哥,我更加要捧場啦!佢哋將自己嗰隊稱為大灣區,鬧出好多笑話,我一路睇,一路笑,絕對娛樂性豐富。

無論任何年紀,我發現一堆男人混熟咗,又或者男人同自己有成長經歷嘅兄弟一齊,就會不自覺咁流露出小男孩嘅佻皮,好好笑。

記得我爸爸60幾歲時,帶我同媽咪參加佢嘅老同學旅行團。佢啲同學已經係阿爺阿公,但當佢哋聚埋一齊就好似變番小男孩咁鬥下嘴,或者做啲無聊嘢,但又笑得好開心喎。

我好鍾意睇到呢啲咁可愛嘅場景,可能因為咁,所以我鍾意睇呢個節目!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭