陳淑蘭
陳淑蘭

畀貼士藝術

發佈時間: 2021/10/07

畀貼士藝術

對於畀貼士嘅藝術,到今日我都唔係完全領悟到。身邊嘅女朋友都哦過我,話睇我唔起唔畀貼士,或者畀得銀碼太細。佢哋仲同我講,錢使出去愈慷慨,你就會有更多嘅錢返嚟。於是佢哋下下幾百至1,000咁畀,我同佢哋出去,佢哋都畀咁多,我仲使乜畀?兼且嗰啲地方收費上已charge咗service fee,如果服務達標,畀貼士都係應該,但有啲服務態度好似預你奉旨必須畀,咁我一定唔畀!

我朋友話︰「你唔畀貼士,唔驚遭人白眼甚至被拎上網公審咩?」我唔驚喎,貼士對我而言,唔係因為個場合有幾高貴就畀多啲,而係真心感激欣賞對方敬業樂業,畀多多貼士我都好開心。所以通常我畀貼士時都係雙手奉上,真心感激。

近期我畀貼士畀得最窩心開心,就係畀一個做按摩嘅老師傅。佢已經可以退休,但因為佢女兒之前本打算同埋由細養到大嘅金毛尋回犬一起去移民,點知去到機場,隻狗狗點都唔肯入籠上飛機,老師傅惟有同佢一齊返屋企。其實老師傅已經抽到公屋,但因為要養隻狗,所以要放棄公屋,自己租屋住,加上隻狗狗年紀老邁,醫藥費不菲,但老師傅都不離不棄,我好感動,所以每次我都畀貼士佢,而且畀得特別開心,做完按摩第一件事就叫師傅千祈唔好走住,即刻撲去個袋度攞貼士畀佢。

有時去到某啲商場廁所,佢哋唔預你會畀貼士,但見到入面嘅嬸嬸好細心遞廁紙畀洗完手嘅人,我都好欣賞佢哋嗰份敬業嘅態度而向佢哋恭敬奉上貼士。

貼士小費,喺google查到嘅定義,指給予服務人士嘅賞錢,以作表揚個人之用。有時有啲人雖然未必求回報,但做事用心,態度積極,有人賞識,始終都係一種鼓勵。所以我會繼續恭敬地為我遇到嘅服務達人,獻上呢份心意。

請笑納,你應得嘅!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭