陳淑蘭
陳淑蘭

2015年就預言這次疫情

發佈時間: 2022/01/13

2015年就預言這次疫情

有好幾位高人之前已經預言呢個疫情會出現,其中一位曾仕强教授,曾從事中華文化和西方現代管理哲學實務研究,在國學、企業管理、哲學、教育等諸多領域有相當造詣,後獲得美國杜魯門州立大學教育行政碩士,以及英國萊斯特大學管理哲學博士學位。英國牛津大學曾授予佢管理哲學榮譽博士學位。佢畢生致力精研《易經》,解讀中華道統文化嘅奧秘。

機緣巧合下,畀我睇到佢2015年一個公開場合錄影片段話︰「呢5年會係人類死亡非常多嘅一個階段。老天第一個用嘅叫瘟疫。呢個瘟疫傳播得好快,係無藥可醫嘅。」雖然而家有藥面世,至少講到呢個疫症真係應驗咗。我開始睇曾教授嘅公開演講,唔係因為佢預測未來大事,而係佢會用一啲事件帶出一啲哲學同《道德經》,導人向善。

佢嘅公開演說中,唔會用詞太深,意思卻深遠。例如︰

一、躁勝寒,靜勝熱。清靜為天下正。你清靜無為,當然,無為不是不做事,而係你所做嘅每一件事都係要符合自然規律,呢個先至係處天下嘅正道。

二、善建者不拔,善抱者不脫。如果能夠不拔、不脫,做到善建、善抱,那你就係一個很會立德嘅人。

解釋︰一個擅長建立自己德性嘅人,會做到兩個字——不拔。不拔嘅意思就係無論你想用任何方法去影響人,都拔除唔到對方身上良好嘅德性。假如人哋用錢、升遷你,嚟要你放棄德行;或稍微畀啲好處或捧高你,你嘅德就唔見咗。呢種人好輕易就拔了。

佢講嘅嘢,我通通都做唔到。雖然我唔期望能做聖人,至少希望我可以向住做一個好人出發,唔知會唔會太遲呢?遲做好過唔做,世事難料,今日唔知聽日事,我希望至少有少少面見耶穌。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭