陳淑蘭
陳淑蘭

谷愛凌擁有好心態

發佈時間: 2022/02/24

谷愛凌擁有好心態

疫情令人心情鬱悶,每日的新聞令人擔憂,真係要搵啲有朝氣嘅人和事去補充元氣。

近期睇到中國滑雪混血美少女谷愛凌喺冬奧大放異彩。佢唔止貌美、有實力同智慧,佢嘅性格同樣散發出正能量。你可能質疑,我又唔識佢,點知佢性格係點?因為谷愛凌喺中國真係好紅,紀錄片《谷愛淩︰我,18》已播出,片中圍繞住谷愛凌童年至少女嘅成長生活經歷,可了解佢嘅多面人生。

喺冰雪世界裏,谷愛淩自信自強,被人稱為「天選之子」;喺平常生活裏,佢詮釋咗00後自由、愛玩活潑嘅天性。滑雪之外,仲有廣泛興趣,鍾意嘗試各種新鮮事物,對打籃球、沖浪、騎馬、射箭、攀岩、打高爾夫、潛水、演歌劇……都有濃厚興趣,一樣用積極態度去嘗試。

片中谷愛淩表示︰「我嘅生活唔係圍繞住滑雪,但滑雪佔好大一部分。」喺佢眼中,滑雪同其他愛好並無不同,甚至學習都要排喺滑雪之前。可見佢對自己嘅未來有好清晰嘅認知,而佢嘅心態亦好強大同正面。

人紅自然是非多,有支持亦有攻擊佢嘅人同聲音。面對一系列外界雜音,谷愛凌喺採訪中霸氣回應︰「如果唔鍾意我係佢哋嘅損失,因為佢哋永遠都贏唔到奥運會。」呢番說話我一啲都唔覺係佢自大,而係自信嘅表現,我亦應該學習,用信心保護自己嘅情緒,唔好咁易受外界打擊。

佢亦有好多正能量金句,如︰「當我跌倒時,確定自己無受傷,然後企起身,總結經驗後再試一次。」「我覺得當一個人為咗一個目標去努力時,唔單止達到目標呢件事令佢快樂,努力嘅過程同樣值得享受。」

喺佢身上,我確信有好心態同性格嘅人,一定有成功嘅人生!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭