沈桃
沈桃

香港電競需要甚麼?

發佈時間: 2022/08/15

香港電競需要甚麼?

最近同朋友聚餐,有個很有意思的對話。Betty話佢個仔日日打機,話想做電競運動員。我話咁都得?打機都可以叫自己做運動員?Betty答,原來下年亞運會加入電競項目,即是會正式成為運動。

本身有打開機的阿Tim,聽了一陣後終於插嘴︰「電競係咪運動根本唔重要,最大問題就是一個字——錢!」

阿Tim解釋所謂電競,其實就是把電子遊戲職業化,最重要就是有收入。電競的收入是比賽獎金、贊助商和周邊產品。點解內地電競搞到風生水起,香港就唔見影?主要就是內地企業肯搞比賽、肯贊助戰隊又有青訓。

阿Tim又提到最近南華會建議要在加路連山道建9層大型電競館,稱可容納2,500觀眾,就是典型的捉錯用神。現時全港最大的電競場地位於數碼港中庭,最多可容納500人,可是使用率仍然偏低,香港電競缺的不是場地,而是誰肯畀工資班細路。

「如果南華會真係有心搞電競,佢哋應該畀錢整隊南華電競隊,去參加英雄聯盟PCS比賽,而唔係去起一個無需求的電競館。」阿Tim說。

原來電競的生態咁複雜,又學到嘢!

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶