Audrey Ng
Audrey Ng

勿把玩樂事變嚴肅教學

發佈時間: 2022/10/12

勿把玩樂事變嚴肅教學

「媽咪,你過嚟睇下。」大兒子招我過去。

「呢架Lego車係Owen送畀我㗎,頭先你餵細佬飲奶時,我自己睇住設計圖砌,不過我有少少砌唔到,你可唔可以幫下我?」兒子微笑問我。

「呢個係你砌嘅?」我有點難以置信。

回想疫情初期,Audrey也曾嘗試過教兒子學習看組裝圖,但是他始終學不會。

執着,是因為我從家長群組獲悉,同班同學都可以在不依靠大人的情況下,自行看組裝圖完成約100多片的Lego小汽車。看到別人接二連三傳出孩子砌Lego的片段,專注的神情、靈巧的小指頭,讓我眼紅羨慕不已。

雖然兒子都有砌積木,但一直只肯玩顆粒較大的幼兒版本,試過給他標準大小的Lego,可是他連對齊、拼合都有難度,更遑論獨力去砌完一件作品。

眼見同學仔一個個都可以做得到,做阿媽的多少會有些緊張,於是照辦煮碗,買了一堆Lego車仔,以親子名義跟孩子學着砌。

說是親子,其實過程一點也不「親」,因為我不是抱着陪玩的心態陪伴,反而像個拿着圖紙的判頭,不斷追問他︰「你說!下一步要用甚麼零件?怎樣拼合?」

看着他三番四次弄錯零件、砌錯位,我的耐性很快耗盡,開始怪他睇極唔識,不斷大喊「唔係咁呀!」最後孩子逃之夭夭,半途而廢,留下我和一堆未砌好的零件。

「你咁樣根本就唔係陪我玩!」孩子的控訴和不滿在我耳際縈繞不散。

那次之後,我不記得他多久沒有碰過Lego。直至今天看到那輛小汽車,原來有些事不用急、不用逼,時間到了就會做到。為何我非要把一樁玩樂之事化作嚴肅教學?真傻!

(本欄逢周三刊登)

撰文: Audrey Ng 80後P牌媽咪,由懷孕280天起分享陀B湊仔歷程
欄名: B經之路