陳淑蘭
陳淑蘭

藝人的親民形象

發佈時間: 2022/10/13

藝人的親民形象

前排有網友指要求同鍾嘉欣影相時,鍾拒絕對方,隨後好多自稱係佢街坊嘅網民力數佢多宗罪,直指佢平時同電視裏面好nice嘅形象係兩個樣。因為呢件事,開始有網民盤點邊啲藝人有唔親民嘅表現,亦分享邊個係非常親民嘅藝人,其中阿姐兩邊都有入選,咁即係點?阿姐究竟算係親民定唔親民?

以我呢個後輩見到阿姐汪明荃,覺得佢真係好有阿姐嘅懾人風範,見到佢自然會肅然起敬。我絕對覺得佢屬於親民一族,不過就唔係好似我呢款烚熟狗頭,對住個個都懶熱情。佢無擺阿姐款,待人以誠。當然,我估如果遇上無禮貌嘅人則除外。好似周潤發,夠親民喇啩?合照多數無托手踭,但見過有幾張佢黑面嘅相片公諸於世,原來係遇上一啲無禮貌嘅市民,喺唔合時宜嘅地點、時間夾硬夾住發哥影相,如果你係發哥,你笑得出嗎?

我唔係大明星,有人搵我合照,我簡直飯應,但係我都有試過無表情,無理到街坊嘅邀請合照,直行直過。原因係我正趕住去搵廁所辦大事,偶一停頓,我真係擔心會出大事。呢個苦衷,你會接受嗎?

不過真係有啲路人會好無禮貌咁要求同藝人合照,遇上呢啲街坊,雖然我都好恨仲有人搵我合照,但態度惡劣嘅話,對唔住,我真係接受唔到。

我認為對任何行業嘅人都應該有禮貌,呢個係對人最基本嘅尊重,你認同嗎?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭