陳淑蘭
陳淑蘭

殺毒除臭口罩

發佈時間: 2022/10/27

殺毒除臭口罩

2022年《地母經》有一句︰「秋冬處處通」,過咗中秋後,呢段時間真係好多人已經去咗旅行,個個都非常樂也融融。但係2023年嘅《地母經》都有一句︰「人們多疾病」,唔係叫你迷信,但至少要提醒自己唔好咁快掉以輕心,依然要保持戒心,繼續小心。

身邊已經有好幾組朋友出咗埠,而且返回香港了,其中有啲坐完飛機返嚟就中招。我其中一個朋友,佢一直都戴住以99%高純度銀綫織入布料,話可以釋放出大量銀離子破壞細菌病毒嘅蛋白結構,抑制細菌生存能力嘅銀織滅菌口罩,同埋採用相同銀離子物料製造嘅銀織滅菌手套,結果真係無事。

老實講,坊間話抗病毒物件多不勝數,都唔知點揀,亦唔知佢哋係咪真係發揮到作用。朋友見我咁無知,於是送咗一個以Innotier專利加上IONIC+TM抗菌銀纖維技術口罩畀我。佢除咗可以重複用200次,仲具備殺毒而非只係抵擋病毒。

呢個口罩對我嚟講,最神奇之處係唔臭。話說好多口罩一戴,自己都會聞到個口噴出嚟嘅口氣味,我戴咗呢隻牌子口罩,真係聞唔到臭味。原來佢哋用嘅口罩布料,一經接觸到呼吸產生嘅濕氣時,帶陽電荷的銀離子就會釋出,抑制及消除口罩表面嘅細菌,保護口罩免受微生物影響,唔單止唔臭,仲唔會生瘡,真係正到無朋友。

仲有,最開心係唔使戴完日日洗,幾日先洗一次都得,非常環保。(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭