葉潔馨
葉潔馨

太古歷史展覽

發佈時間: 2022/10/28

太古歷史展覽

早前去太古城中心濕平,地鐵行上去就見到有個展覽。行近一看,原來係太古的歷史展覽!昔日的太古船塢就係今日嘅太古城,今日嘅糖廠街就係昔日嘅太古煉糖廠,在太古城的停車場仍然可以見到太古船塢的小部分石牆,這個展覽在太古城舉辦可算是別具意義。

有一塊展板,很好玩,上面放滿了襟章,襟章設計多與歷史相關,有太古船塢舊地圖,有以前上海的太古辦公室,見到有細路拆了一個襟章拿走。咦?職員話這是免費紀念品,可以帶回去做紀念,他們會補充展板上的襟章。襟章有6款合共約1萬個,去到嘅時候已經有一款俾人攞晒。唉吔,儲唔齊6款㖭!

另一個得意位就是有部可口可樂自動售賣機。自動售賣機有甚麼特別?原來這部機賣的不是汽水,而是可口可樂鐵罐錢罌,一個只係5蚊。還有芬達、雪碧款式,可樂迷一定會收藏。又有一個大型的太古糖模型,那個懷舊的太古糖包裝,真係令人懷念。好多人都喺度打卡。

太古「信望香港信望未來」展覽去到11月6日。今個星期日的早上更有現場管弦樂演奏,有興趣就記得去睇下啦!

(本欄逢周五刊登)

撰文: 葉潔馨 資深廣播人,現為公關公司總裁
欄名: 一匡絮語