陳淑蘭
陳淑蘭

由怕雀仔到養雀

發佈時間: 2022/12/08

由怕雀仔到養雀

上周講到我有密集恐懼症,此外,我啲朋友都知我好驚尖嘴動物或禽畜,例如雞同雀,如果一隻好多顏色嘅尖嘴「嘢」突然殺出嚟飛到我面前,我諗我會即時嘔白泡身亡!死前可能尖叫一聲先!所以,當朋友知道我而家養咗雀仔,佢哋都好驚訝。唔好話佢哋覺得詫異,連我都唔相信自己會養雀!

事緣3年前某一日,我返屋企經過管理處時,經理話我工人姐姐喺屋企發現有隻雀仔(和尚鸚鵡),佢放咗喺管理處,等無人認領,就問准我可唔可以養。唔使諗!佢同我做嘢20年,有乜理由我會養雀仔?不過當我見到隻雀仔時,咦?我近距離同佢接觸我竟然唔打冷震喎,仲覺得佢好得意,最緊要係睇到資訊話鸚鵡入宅係吉祥好運,象徵有喜事來臨。有好嘢,一於問晒無人認領後就據為己有,仲幫佢起個吉名叫「福來」。

呢隻雀仔應該係好鍾意咬人,所以先畀人放走。我養咗佢一年多,佢依然啄到我出血,但就好鍾意我工人姐姐,唔咬佢。終於有一日,佢自己唔知點樣,開門自己飛走咗。工人姐姐真係傷心到喊,我同佢講,我哋去買一隻唔會咬我嘅新BB雀。

果然由BB開始養,佢哋會好黐人,跳「求奶舞」時,上下振翅配上規律嘅震動,乍看好似裝咗電池嘅絨毛玩偶咁,好鬼得意。再加埋和尚鸚鵡有卓越嘅語言學習能力,時時我一句,佢又跟住講一句,以及有認人嘅能力,證明佢哋個腦袋細細,真係幾聰明。搞到我開始鍾意咗呢款雀仔,再養多一隻㖭。

唔知有無一日,我會有機會連其他種類嘅雀仔都唔驚呢?所以話,世上真係無絕對,一切隨緣。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭