陳淑蘭
陳淑蘭

珍惜眼前人

發佈時間: 2022/12/29

珍惜眼前人

我人生最擔心驚怕嘅日子喺今年發生咗!最敬愛嘅母親大人,喺2022年永遠離開咗我。

2021年嘅聖誕同元旦,仲同媽咪一齊影得意selfie相,點都無諗到差不多踏入2022嘅農曆年,我安排媽咪去洗頭恤髮過年,佢因為冷親而令血氧驟降,結果年廿八嗰晚要送佢去急症室。雖然吸氧氣後情況回復正常,但醫生提議畀佢留院,深入觀察佢嘅心肺功能。

隔咗兩日,全港醫療情況崩潰,迫爆醫院,睇新聞見到好多老人家要冒住寒冷,孤苦淒涼無助咁被安置喺街上輪候,呢一幕令我睇到非常痛心,不自覺流下眼淚。究竟我媽咪早咗兩日可以入醫院,係好彩定係不幸呢?當時我非常忐忑。後來疫情嚴重,特別對老人家無情,連帶醫院都隔絕家人探望。因為媽咪已經開始有初期腦退化,我非常擔心媽咪嘅情緒,驚佢覺得被遺棄,於是每日都詐詐諦諦,鬼鬼鼠鼠偷上病房,因為我知道有一段時間,姑娘會帶病人去隔離房做物理治療,而我就可以離遠咁同佢打招呼,等佢知道我依然喺佢身邊。

但隨住疫情愈趨嚴重,醫院已經唔安排病人過房,加上防守更嚴密,我已經無辦法可以面對面咁同媽咪交流。佢嘅狀況每況愈下,一直捱到5月,喺佢最後嗰24小時,我得到所有貴人嘅相助,將媽咪轉送到私家醫院,令我可以拖住佢隻手陪住佢行最後嗰程。

我好慶幸能夠一直喺佢耳邊,話畀佢聽我好愛好愛佢,亦多謝佢對我嘅養育之恩。「樹欲靜而風不息,子欲養而親不在」,珍惜眼前人。(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭