陳淑蘭
陳淑蘭

楊紫瓊帶來的啟示

發佈時間: 2023/01/19

楊紫瓊帶來的啟示

恭喜楊紫瓊榮獲金球獎。佢話自己做咗演員近40年,過去經歷嘅人生旅程就似一場偉大嘅鬥爭。隨着年齡增長,女演員嘅戲路愈嚟愈窄,於是佢跳出以往觀眾對佢嘅固有印象,由武打女星嘗試轉其他戲路,例如搞笑、悲傷、認真等等嘅角色,得到呢個獎,佢終於體會到被認可嘅感覺。

楊紫瓊攞到呢個獎,唔單止佢開心,對我嚟講都有無限嘅鼓舞。由佢身上可以睇到,女人哪怕年過花甲,只要勇於廣闊自己眼界,忽略世俗眼光,相信自身嘅努力、自信、正能量,依然能活出最美好嘅樣子。

想要活得年輕,一定要懂得調整心態,喺我哋生活中有好多事情都係因為沒有掌握正確方法,才會令自己活得唔開心,所以一個人嘅心態非常關鍵。今時今日,仲有人問我點解仲咁低能?(可唔可以客氣啲,稱之為童心呢?)我真係仲保持住童心㗎!童心之所以純真,就因為簡單,而簡單就係快樂之源,想令自己遠離憂傷,最好令自己保有一顆童心。唔好有太多遏抑,唔好有過多思考,簡單就好。

女人活到一定年紀,最重要活得「自在」,想變靚絕對有心得㗎!一、要持續鍛練,令身材保住美態;二、要保持樂觀心態;三、不要放棄打扮自己嘅儀態。女性對年齡嘅焦慮非常敏感,我哋要同年齡焦慮和諧共處,將焦慮化為勇氣,呢個就係做人嘅藝術。

走過歲月,走過青春,邁向人生下半場,邊個話我哋唔可以美在老年?所以最緊要保持心境正面!開心!

我真係恭喜你︰青春常駐!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭