陳淑蘭
陳淑蘭

發放正能量

發佈時間: 2023/02/23

發放正能量

前兩日我喺彌敦道行緊嘅時候,有位一直收聽《開心日報》嘅女士走嚟我身邊同我講,多謝我哋每位主持人喺節目中不斷發放正能量,佢不斷咁喺度多謝我,眼角流淚,佢話佢好感動。

其實當時我更加感動,原本我嗰日屋企成幢大廈爆水喉,我成個停車場內嘅物品都濕晒,加上我哋出入揸車都要用車,當時車場電梯浸晒水,起碼有一段時間無得揸車,加上唔知幾多日先有食水用,所以當時嘅我心情真係灰過大灰熊。遇上呢位有聽我哋節目嘅聽眾,走過嚟同我分享佢嘅感受,我真係感動到喊,不過眼淚在心裏流啫。

可能有人會問我,其實你係咪真係咁開心?時時都喺度笑,又喺度講正能量!

如果我一直唔將好嘅信息入落我個自律神經以備不時之需,你覺得我真係可以笑得出咁耐咩?你有無聽過啲人話︰「重要事情要講3次!」正能量呢樣嘢咁重要,點只要講3次?要每日講到身體內外都要接收到呢個信息至得!

畀個例子你。假如你係一個基督徒,點解你要返教會聽福音?因為當你受傷或受到試探時,你平時入咗腦嘅經文或道理就會成為你嘅保護,喺你懦弱時畀能量你。無論你有任何宗教,時時keep住你有信念,力量都強大啲!如果能夠互相勉勵,互助互愛,你話個世界係咪無咁灰呢?

施比受更為有福,我好開心能夠同人分享我嘅開心同正能量。他朝有日,希望我可以好開心同人分享我嘅錢財!應該會等到呢一日!(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭