陳淑蘭
陳淑蘭

終於除得口罩

發佈時間: 2023/03/02

終於除得口罩

香港終於撤銷口罩令了!已經戴咗3年口罩嘅你,而家除得罩,你會好開心?唔放心?定係反而唔習慣呢?之前我試過唔記得戴口罩,發覺啲人望我嘅眼光好似我無着底衫咁,赤裸裸咁非常唔好意思。今時今日終於可以名正言順唔使戴,我反而依依不捨,自己都會喺某啲情況同環境下戴住安全罩防衞。

當大家終於可以自由自在,喺人多嘅地方,病毒細菌更加自由自在,我之前見過有個阿叔整開個口罩打乞嗤,之後再戴返,當時我慶幸自己有個安全罩保護住,如果佢咁肆無忌憚打乞嗤而我又無戴口罩,真係會嚇死我!

其實我發覺自從戴口罩後,我朝早出門口都快咗。因為起身梳洗完之後,唔使再趕住執個樣;再趕啲,連個頭都唔使梳,戴頂帽,成個look神秘又美麗!真係超級方便呀!更重要嘅係,畀我發現到一個用銀織科技嘅秒殺滅毒口罩,佢有別於傳統醫用口罩,除咗採用美國太空總署(NASA)指定嘅IONIC+™技術,已經證實咗病毒細菌一旦接觸口罩表面,秒間已能消滅及抑制細菌。

因為呢隻科技囗罩係用純銀織入布料,以達到自我殺菌功能,而且佢唔焗,唔會令我皮膚敏感或生瘡,最緊要係除臭,仲有埋UPF50+防紫外綫,可以唔使日日洗口罩,合乎環保意識,最緊要係佢哋好fashionable,可以互相配襯!既fashion又有protection!我都唔會完全離晒大罩,何樂而不為?(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭