陳淑蘭
陳淑蘭

發揮潛能

發佈時間: 2023/03/09

發揮潛能

上星期食完涮羊肉後已知道出事!眼開始「赤」,上火!果然星期三上午起床時發現左眼腫咗!星期四要去首映禮,咁咪好醜樣?即刻打電話畀我契爺,佢喺電話內發功醫咗15分鐘,隻眼已消腫咗三分二。你可能以為我呃鬼食豆腐,喺度胡言亂語,但我影晒相,有圖有真相。

之前曾經講過,我契爺喺沙士時候已經同我講,遲啲呢個世界嘅人出街都要戴囗罩;當時我除咗見牙醫要戴口罩,又或者電視劇啲醫生戴住囗罩做手術外,真係無乜見到一個普通人會戴口罩。所以當時我左耳入右耳出,不以為意,到今時今日我終於知道咩事!

我都幾好運,身邊都有啲「特異功能」朋友,其實not that special。唔好以為我講嘢好驕傲,美國有位心理學家曾經指出,一般人只發揮自己十分之一,甚至更少嘅潛能。大多數人往往低估自己嘅能力,未能全力發揮,可能荒廢自己嘅才華,就咁過咗庸碌嘅一生,殊為可惜。

人類嘅能力,所用到嘅實在有限,往往要喺重大困難危險時才會充分發揮出嚟,例如喺火警中,平常弱不禁風嘅人竟能搬起極重嘅嘢;為咗逃難,雖已精疲力竭仍能奮勇向前奔,脫離險境。可見我哋體內原有無限活力,一經重大刺激就立刻爆發出嚟。其中以殘奧運動員為例,雖然佢哋身體某部位有缺陷,但佢哋嘅意志力同奮鬥心衝破一切極限,潛能大爆發!我衷心敬佩,佢哋喺我心目中全部都係高人,甚至係超人!

正如詩人李白說「天生我材必有用」,每個人都有自己嘅特點同長處,每個人都有尚未發掘出嚟嘅潛力同特質。如果能用尊重自己嘅態度去努力,發現同發揮呢啲潛能,相信每一個人都可以取得成功。(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭