陳淑蘭
陳淑蘭

慈善飯局的華麗菜單

發佈時間: 2023/03/30

慈善飯局的華麗菜單

上星期閨密問我得唔得閒陪佢去「童心共饗」慈善飯局?佢傳咗當晚嘅菜單畀我。嘩,睇到我即時飯應!

當晚菜式豐富,計有︰肘子野生水鴨燉瑞裙鴿蛋湯、舊水札花膠扣乾鮑、官燕竹笙卷伴羊肚菌、清蒸法國籃龍蝦、炸蠔仔春卷拼鵝肝多士、經典樟茶鴨、焗釀花膠筒!

勁哩!未算!仲有來自馬來西亞,被當地人譽為淡水魚王嘅「忘不了」。嗰日嘅「忘不了」用咗清蒸、炸鱗及炒蛋三吃,太吸引喇!甜品係用20年陳皮煮蓮子桃膠無花果燉甜湯,仲有貢棗王糕㖭!

所有食材都好珍貴,加上由唯靈前輩稱嘅「一哥真徒」李文基總㕑烹調,而家淨係講番啲菜式,都口水流呀。

精采一浪接一浪,有得食又有得拎。每位賓客仲獲得陳年嘅陳皮,同埋由石鏡泉先生捐贈嘅花膠、奧運紀念普洱茶餅,佢仲捐出珍貴嘅紅酒作拍賣,真係非常有心。但係我就非常無心,只係貪心食好嘢,呢個慈善係做乜自己之前乜都唔知,實在羞愧。

其實今次晚宴係為咗於1957年成立嘅非牟利機構「香港學生輔助會」籌款,佢哋為缺乏家庭照顧嘅兒童及青少年提供住宿外,更重要係幫佢哋喺品格、情緒、行為等各方面有良好嘅發展,令佢哋可以得到關懷同愛護,發展潛能,健康快樂咁成長。

喺飯前,當我睇到呢班年輕人為我哋表演時,我竟然感動到流眼淚,因為佢哋可以得到栽培,將來成為我哋嘅棟樑。講到呢度因字數有限,佢哋嘅感人故事,只好留待下期再續。(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭