陳淑蘭
陳淑蘭

歌神下凡

發佈時間: 2023/04/20

歌神下凡

許冠傑被譽為香港樂壇嘅「歌神」,真係當之無愧!佢嘅歌曲,帶咗好多希望同正能量畀香港人。唔使講到咁遠,淨係我識嘅祁文傑,絕對視許冠傑為佢嘅神!佢年輕時每當心灰意冷、遭遇不幸,或遇上無數個逆境,都係Sam嘅歌令佢重新振作。所以每逢講起之前許冠傑點樣成為佢嘅守護神,佢都會悲喜交集。悲,係因為講番起啲不堪往事;喜,係好彩有Sam撑住佢!

而Sam喺我童年至青春時,帶畀我好多喜慶嘅歡樂!尤其每逢新春檔期大電影,必定要睇佢做嘅賀歲片,要聽六嬸、三太公嘅打雀英雄同埋財神到,特別有嗰份喜慶感受……所以Sam喺我嘅印象係代表喜樂!喺我哋呢個年代長大嘅,阿Sam雖然係巨星歌手,卻又好似親人咁親密。

我好幸運,之前拍電影時,認識咗許冠傑嘅細仔Scott,佢同佢哥哥雖然係歌神嗰仔,但係超級謙卑。甚至喺Sam上-個演唱會我有機會訪問佢,佢知道我叫蘭子,係佢仔嗰朋友。嘩!我受寵若驚!貴為歌神,又係-個慈父,佢謙卑、幽默,真係由頭到尾都散發住正能量同愛。

Sam退隱多時,各方面不斷游說佢復出,但佢不為所動,一一推卻,過着逍遙寫意嘅簡單生活。但佢並沒有脫離群眾,佢嘅心常繫香港,關心着香港社會發生嘅每一件事態,關愛着每一個香港市民,同我哋憂慼與共。每逢香港經歷低迷,Sam為了鼓勵大家解開鬱結、重拾信心,佢都會正式「下凡」,用親切動人嘅歌聲,溫暖每個香港人嘅心,令香港人重燃拼搏精神,回復昔日的笑臉。

許冠傑,我哋嘅「歌神」,好多謝你用咁pure、咁true嘅心,咁愛音樂、咁愛歌迷、咁愛香港!(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭