陳淑蘭
陳淑蘭

去旅行感受新世界

發佈時間: 2023/05/04

去旅行感受新世界

由上年秋天通咗關後,我身邊朋友個個報復式咁飛呀飛,已經飛咗好多轉。但我好堅定,無畀佢哋引誘到我。因為我呢個無膽又無用嘅井底老娃,萬一有突發事發生,我必定會「嚇死異鄉」。所以等到今時今日,先終於有信心,踏出我嘅第一步,走出香港去旅行!Yeah!

我雖然係一個好鍾意去旅行嘅人,但如果要付出隔離嘅代價,就唔好預我喇。

呢個疫情,我哋嘅活動好似進入靜止狀態,其實個世界係無靜止過,科技每日不停咁進步。3年無踏足機場,論論盡盡,突然唔記得應該出示身份證定Passport去過閘出境,點知原來有人面識別,大門即開!真係讀萬卷書不如行萬里路,自己親自去感受下新世界。

以前出門,最緊要帶機票、外幣、旅行證件等等,而家呢個世代,唔可以無咗電話。之前去韓國餐廳,見到個餐牌,無相片嘅話,真係估唔到嗰啲會係乜嘢食物;佢哋大多又未必講到英文,雞同鴨講,惟有賭一鋪,喺個餐牌度亂指,希望有運,指到啲好食嘅嘢。今時今日嘅人工智能已經好順暢,喺個餐牌度由頭掃到尾,已經繙譯晒你所要嘅語言,仲可以用人工智能做中間溝通橋樑,雞可以同鴨講,誇啦啦,頂呱呱!

想去邊?買啲乜?從社交媒體睇人哋打卡介紹,就已經可以跟住佢哋嘅指引去玩、買、食!呢種為所欲為、無乜計劃嘅旅行方式,好啱我!

隨住踏入更加出神入化嘅人工智能科技時代,真係更加要與時並進,不能脫節!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭