陳淑蘭
陳淑蘭

媽媽守了一輩子的秘密

發佈時間: 2023/05/11

媽媽守了一輩子的秘密

親愛嘅媽咪︰

你好嘛?時間飛逝得實在太唔真實喇,到今日仍然唔覺得你係喺上年5月離世。每逢睇番你嘅相片,個心仍然會揦住痛。

每次去墳場嘅時候,當工作人員同我講︰「嚟探媽咪呀?」我就會回應︰「係呀,嚟探媽咪呀!」呢句說話,令我覺得我好似只係去醫院探你,令我覺得天地雖然相隔好遠,但係心連心嘅感覺卻係咁近。

媽咪,好多謝你喺我3個月大嘅時候,抱我返屋企用你所有嘅愛將我養大。你要守住呢個秘密應該好有壓力,係咪?喺你離世嘅幾個月前,你同身邊人講,係咪生我嗰位女士已經返嚟搵我?你驚我唔再理你。我以為你講呢啲說話,係因為你嘅腦退化幻覺,後來我去咗驗DNA,先知你同我無直接血緣關係,但係咁又點呢?你愛我比海更深,你畀我嘅幸福比天更高,如果唔係有你嘅用心栽培、保護同埋寵愛,相信唔會有今日咁樂觀同充滿愛嘅陳淑蘭。

我好好彩喺你臨走前能夠拖住你手,同你講︰「你係我永遠永遠最愛嘅媽咪,無任何人可以代替你嘅地位,你對我嘅養育之恩,我今世還唔盡,如果有來世,希望我仲可以繼續做你嘅女。」

多謝你偉大嘅母愛,令一個原本被遺棄嘅BB,能夠成為一顆你口中時時講嘅︰心肝、寶貝、夜明珠。

我永遠至愛嘅媽咪,母親節快樂!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭