陳淑蘭
陳淑蘭

用e-道的尷尬經歷

發佈時間: 2023/05/25

用e-道的尷尬經歷

疫情後,我呢個井底蛙出門外遊,真係感覺到讀萬卷書不如行萬里路,識人好過識字,最緊要跟住識途老馬去旅遊。

之前已聽過多次政府喺電台或電視宣傳「智方便」同「非觸式e-道」,每次聽都係左耳入右耳出。撘一次高鐵去深圳福田,我即刻要download晒呢啲app。

而家出入境,通通要用智能系統,如果自己仲唔跟住個新時代行,仲好似以前咁唔用智能科技通道排隊過關,但同行朋友全部一早快快手過晒關,要企喺度等你,你就會畀人嫌棄。

加上好多人排隊過關時,個個唔知點解真係好趕咁,一旦你攞錯卡或擺錯方向,搞唔清證件相應該向上定向下,又或卡住咗,排你後面嘅人就會唔耐煩,令我好緊張。一緊張就更加唔知應該點放,結果發現原來我用錯證件,過呢度原來唔係用回鄉證而係用香港身份證,真係面懵懵。於是我決心即刻download啲智能app過關,話畀自己聽,自己必須瀟灑走一回。

我啱啱又去上海,即刻試用「非觸式e-道」,打開手機,完全唔使攞自己嘅證件,用二維碼一「嘟」,過關門一開我開心到yeah一聲!之後同朋友分享我嘅成功感,原來個個朋友一早已經用緊。所以你話係咪要出嚟多感受下呢個新世代,等自己知道點去配合,點樣與時並進。

今次喺上海酒店,前台有物件要送上房畀我,打開門,原來係機械人!佢用好得意嘅聲音叫我㩒個掣,佢個肚腩位門一開,我件物件就喺嗰度,好好玩呀!即刻同人分享我嘅見聞,結果換嚟朋友笑我無見識,即時謝晒。

今次嘅上海旅程,仲試咗好多新科技新發明,喺嘗試過程中令我好興奮,真正感受到咩叫劉姥姥入大觀園!(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭