- SkyPost - 晴報電視

晴報識食【大廚保哥教路 獨門秘方炮製惹味紅燒肉】
發佈時間: 2022-09-02 14:00:00

就到中秋節啦!與其出街同人迫,不如留係屋企同家人團團圓圓會更加窩心~今次有幸請到 @chefpaul.lovecooking 教大家煮返一道上海家鄉菜 #外婆紅燒肉,一家大細都啱食!

保哥話整呢道菜,除咗要買到靚嘅五花腩,最重要就係煮個汁底,秘訣就係用上高質嘅豉油 #淘大頭遍生抽,令豬肉更加入味,煮出嚟嘅層次口感真係味蕾大滿足!

香港製造嘅 #淘大頭遍生抽 特選進口 #非基因改造有機黃豆,以傳統工藝發酵而成,豉味香濃、質感醇厚,配合不同菜式都可以帶出香濃鮮味!佢仲不加味精、防腐劑,食落就更安心啦。

想睇埋整個食譜同步驟,就快啲click入片段跟住整啦!煮之前記得去各大超市入手返支 #淘大頭遍生抽 同 #淘大頭遍減鹽老抽,齊齊化身大廚喇!

#淘大 #AMOY #淘大豉油 #港製至講究 #唔係腌尖 #係講究 #大埔設廠 #本地直送 #不加防腐劑 #不加味精 #不加人造色素 #非基因改造黃豆 #全天然釀造

相關影片