【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【Shall We Talk?】港男辭工欲進修追夢 被迫重新求職停工繼續交家用 壓力爆煲呻:覺得媽媽好現實

發佈時間: 2020/10/01

香港生活成本高昂,要追夢除了看個人能力及財力外,隨時更要過家人這關。一名港男在網上大吐苦水,指自己畢業工作兩年,辛苦儲到一筆錢後便辭工報讀課程,打算進修廚藝追夢;惟當他告知家人後,媽媽的反應極大,更與他大吵一場。最終其追夢計劃擱置,要在疫情下重新搵工;而在停工半年期間,更要繼續上繳家用。對此,他直言其實家中經濟狀況不俗,但無奈媽媽實在太現實,令他極大壓力,「佢樣樣都係講返工同講錢。」

「覺得自己媽媽好現實!」該名港男日前在網上討論區「連登」發帖,指自己本來修讀商科,「但真正嘅夢想係煮嘢食嗰條路」。畢業兩年後他工作順利,人工亦有多次升幅,每月會上繳四分之一人工予媽媽作家用。然而,自他投身社會後,由於媽媽「樣樣都係講返工同講錢」十分現實,因而令兩人關係每況愈下。

今年年初,已經儲了一筆錢的事主決定辭工報讀「藍帶」課程追夢,「嗰陣連課程都報埋,辭職之後先同屋企人講。」然而,他形容當時媽媽的反應十分誇張,

「完全反對我嘅諗法同決定,講到冇咗我筆錢就等於成個屋企財政狀況玩完,於是同佢都炒咗大鑊。讀書個方面亦都擱置咗,因為要留返筆錢做應急。」

兩母女住300多呎公屋,28歲港女在家工作呻媽媽煩厭:「每日激到做唔到嘢想分戶」,詳情即睇:【下一頁

進修計劃擱置後工,事主嘗試尋找適合自己發展方向的工作,但一直沒有回覆;因新冠肺炎疫情關係,加上要繼續交家用,事主無奈向現實低頭,最終成功找到一份穩定工作。當他告知家人後,媽媽立即「勁開心」地恭喜他;對於媽媽的反應,事主直言感到難受,

「我覺得真係好失望,喺嗰段留喺屋企嘅時間,每日淨係問我有冇搵到工有冇interview(面試),完全冇諗過我嘅感受。」

他續指,自重有新工作後,有時晚上遲遲不睡,媽媽會走入房提醒他「咁夜仲唔瞓,聽日仲要返工喎」,令他十分反感:「每日只係緊張我份工,現實嘅程度令到我想嘔,而家寧願放工喺街食飯夜晚都唔想對住佢。」

最後,他表示自己並非介意要交家用,而是媽媽實在太現實,令他感到十分大壓力:「有時放工返到屋企就已經完全唔想再聽到關於返工嘅嘢,只係想好好咁唞吓,已經夠辛苦仲要俾媽媽chur(壓迫)。即使喺屋企,都好大壓力。」

女友家人賣樓下月舉家移民,29歲公務員不捨「鐵飯碗」痛問:我們係咪分得手?,詳情即睇:【下一頁

此事引來網民熱議,不少人籲事主先了解家中經濟情況。對於「你屋企好窮等你啲錢開飯?」等提問,事主坦言「唔係,自給自足都有突」外,亦表示家住村屋,父母均有工作。對此,不少網民建議事主繼續儲錢,「自己將來自己決定」,「希望你及早自立門戶,追尋你理想嘅生活,我哋一齊加油,總有同路人。」

另有網民安慰事主,勿與媽媽計較太多,「可能佢表達得唔好啫,老一輩目光同思想未必追得上,覺得失業喺屋企hea(頹廢)、就等於廢柴,可能唔關錢銀事。」

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴