【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【你值得擁有?】女友拍拖食飯奉旨男友付款 聲言「男人應份」港男不滿狂呻

發佈時間: 2020/10/19

食飯、睇戲相信是不少情侶的拍拖節目,不知大家又會否「AA制」攤分開支?一名港男日前在網上吐苦水,指與女友拍拖半年以來,大部分日常開支均由他自己負責。女友雖然也會間中送禮物或為他購買家居用品,卻堅持食飯不付款,甚至聲稱「男人應份幫女人畀食飯錢」、「佢值得擁有咁的男人」。對此,樓主擔心將來結婚、買樓及生活開支全由他一人負責,因而詢問一眾網民是否應要及早分手。

該名港男上周四(15日)在網上討論區「連登」以「女友食飯完全唔肯畀錢」為題發帖,指與女友拍拖初期,他曾向對方稱「想佢間中畀吓錢食飯,或者Share(分擔)吓」,卻遭對方以「覺得自己值得有一個幫佢畀晒錢的男人」為由拒絕。

結果指拖半年以來,9成以上的日常洗費都由事主負責。事主表示,女友並非完全沒出過任何錢,不過全部均是間中或不定期,

「咁佢都有間中買啲簡單家居用品畀我,生日時禮物都送得幾貴吓的畀我,同請我食自助餐……我都好多謝佢,不過覺得呢啲非必要同埋係日常生活之外。」

男友被嫌棄是「公屋仔」,港女大呻母親市儈:「叫我唔好諗住同佢結婚」,詳情即睇:【下一頁

而他對女友的期望,是希望對方可以分擔部分日常拍拖食飯開支,「我只係想簡簡單單,例如食五餐佢請一餐,反而我唔祈求咩貴禮物。我同佢講間中請吓我食早餐,平平地都OK。」然而,女友卻再次拒絕其請求,

「佢極堅持一定唔會畀食飯錢,仲話男人應份幫女人畀食飯錢,佢值得擁有咁的男人之類,佢只會堅持用送禮方式嚟付出。」

對此,他直言自己「都係第一次聽呢樣嘢」,「值得有愛佢錫晒佢的男人就聽得多......我諗佢意思係佢覺得請食飯喺佢心中,(係)一個好重要表達愛的指標。」他擔心長遠下去,將來結婚、買樓、生活開支全由他獨力負責,「食飯畀晒都唔係問題,一百幾十,唉,但咁就因為錢銀而分手好似好戇X咁。」因此,他遂詢問其他網民意見:「想睇吓係咪好普遍,同埋其他男的會(如何)處理。」

網民籲分手:價值觀唔同

此事引來網民熱議,不少人認為事主與女友價值觀不同,勸他如果無法接受的話,不如盡早分手,「因為價值觀唔同,你想佢改,佢唔改,永遠都有條刺,唔會行得長」、「嘗試去改變一個人嘅根深蒂固嘅價值觀,只有接受佢或者分開各自各搵返適合自己嘅另一半」、「係要分就快啲分,唔好拖人哋幾年先來話分手」。

但亦有人認為,計較的其實是事主本人,「講到尾你都係計較嗰少少錢啫,冇錢就咪拍拖。」另有網民表示:「你覺得自己係愛佢,佢又愛你,又值得每次都係你畀嘅,咪繼續一齊。」

女友父母逆按單位養老,港男斥兩老不顧親情向女友獻計:「睇吓佢哋識唔識迷途知返」,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴