【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

停課安排︳因子女停課一拖二去街市買餸 家長激辯應否停課:邊間爆停邊間

發佈時間: 2020/12/01

新冠肺炎疫情持續,教育局宣布全港中小學於本周三(2日)起暫停面授課堂至聖誕假期後,改為留家以網上學習形式上堂,不過一眾家長對有關安排意見兩極,有人認為疫情至今多次停課,已嚴重影響學生學習進度,加上家長難以長期留家照顧子女,認為未受疫情影響的學校應繼續上課。不過亦有家長認為學生的健康比學習更重要,認為家長應先做好第一步,減少帶子女外出。

返工途中靠電話教子女用Zoom 媽媽巴士上崩潰落淚乘客同情,詳情即睇︰【下一頁

有網民近日在網上討論區「親子王國」以「可不可不再停課」為題發文,指疫情至今接近一年,中小學先後已多次停課,影響學生學習進度,認為未受疫情影響的學校,應繼續照常上課,

「大家都知道個疫情已經係差唔多一年,亦都唔知幾時完,冇理由經常停課!特別係中學,應該係有事的學校停兩個禮拜清潔再重開,冇事嘅學校唔應該再停啦!」

子女停課需要額外用更多時間照顧

帖文中不少家長異口同聲表示不贊成再停課,有家長認為一旦停課對父母負擔大增,「停課我要一拖二去街市買餸!小朋友又唔可以食咁多外賣!」、「Zoom時又唔可以行開,上完堂落去買菜,煮完食完先做功課,咁就無咗一日。」甚至有幼稚園學生家長表示,就讀K1的女兒剛剛適應上學,卻再次被疫情影響需要停課,對此感到非常無奈,

「我女K1已經停咗好耐,啱啱適應返學又話停!沒完沒了!停到幾時?體育館一班幾十人打波又唔見佢停,應該封館先啱吖!停啲唔停啲!真係救命呀!」

另有全職媽媽表示,學生在校內都會戴好口罩,出入課室都會使用酒精搓手液,已做足防疫,相反在家上堂小朋友總會不專心,根本難以取代校園生活。有家長認為,未受疫情影響的學校可以照常上課,「我都不贊成全面停課,應該有事的學校才停課。」、「支持繼續返學,爆發先停嗰間學校14日。」

家長︰健康比上學重要

不過,有家長認為子女的健康遠比上學重要,留言指:「其實健康重要定返學重要?」、「幼稚園太細個,上呼吸道都係幼稚園爆得勁啲,一除口罩已經有機會傳染開去,停課係較適當嘅做法。」、「停咗幼稚園和初小,呢個星期爆上呼吸道感染學校明顯下降。」

明起中小學停面授課堂 直至聖誕假期後

教育局於上月29日宣布,明日(2日)起暫停全港幼稚園及中小學(包括特殊學校及提供非本地課程學校)的面授課堂及校內活動,直至學校的聖誕假期開始;至於提供非正規課程的私立學校(一般稱為補習學校)則暫停面授課堂2周。

在公布新停課措施前,兩大教師工會教聯會及教協相繼促請全港停課,教育局局長楊潤雄曾於11月26日表示,家長對於全面停課意見兩極,故會留意疫情發展,與衞生署及專家緊密討論,至本周日(29日)確診數字達115宗,教育局宣布中小學暫停面授課堂。

消息︰中小學周三起停面授課堂 小6、中6生可有條件下回校,詳情即睇︰【下一頁

政府宣布周三起中小學停面授課堂 在家學習直至聖誕假期後,詳情即睇︰【下一頁

撰文︰潘迦晴

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂